Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

رابطه جنسی دهانی با زن چه فواید و عوارضی دارد؟

از نظر شرعی اگر ترشحات بیرون آمده از واژن زن بلعیده نشود مشکل ندارد ولی از نظر پزشکی این کار توصیه نمی شود و اگر قصد چنین کاری را دارید باید از سلامت شریک جنسی خود کاملا مطمئن باشید .

به گزارش سایت طبتاج  خوردن واژن زن یک نوع رابطه جنسی دهانی است که ضمن ایجاد حس تحریک زیاد در زن می تواند باعث انتقال بسیاری از بیماری ها باشد. واژن زن به دلیل داشتن ترشحاتی که حاوی میکروب می باشد می تواند به انتقال این میکروب ها کمک کند و باعث بروز بیماری شود .

عوارض خوردن مهبل  زن

عوارض کلی

رابطه دهانی و خوردن ناحیه تناسلی در حین رابطه زناشویی ممکن است باعث به وجود آمدن عوارضی به شرح زیر شود:

انتقال بیماری در صورت مبتلا بودن هر یک از طرفین

بیماری های دهان و دندان مانند عفونت لثه

انتقال میکروب و آلودگی به دستگاه گوارش


بیماری ها

همانگونه که اشاره شد، خوردن واژن عوارضی مانند سرایت انواع بیماری ها را به دنبال خواهد داشت که برخی از این بیماری ها شامل موارد زیر هستند:

۱. بیماری سفلیس

سفلیس یکی از انواع بیماری هایی است که احتمال انتقال آن از طریق رابطه دهانی بسیار زیاد است. طبق بررسی های به عمل آمده ۱۳ درصد از افرادی که دچار بیماری سفلیس هستند از طریق رابطه دهانی مبتلا شده اند. این بیماری به طور معمول از طریق زخم در ناحیه تناسلی سرایت پیدا می کند.

۲. انتقال ویروس HIV یا ایدز

اگرچه انتقال ویروس ایدز از طریق آب دهان احتمال کمی دارد، اما امکان انتقال آن از طریق ترشحات واژن به طرف مقابل تا حد زیادی وجود دارد.

۳. بیماری سوزاک

سوزاک نوعی بیماری شایع مقاربتی است که سالانه افراد بسیار زیادی در جهان به این بیماری مبتلا می شوند. احتمال انتقال این بیماری از طریق رابطه دهانی بسیار بالا است.


۴. برفک یا عفونت مخمر

طبق بررسی های به عمل آمده یکی دیگر از بیماری های شایعی که از طریق رابطه جنسی دهانی به طرف مقابل سرایت پیدا می کند، عفونت های گوناگون در گلو و یا دهان است.

۵. انتقال ویروس زگیل تناسلی

ویروس زگیل تناسلی که به HPV نیز معروف است از جمله بیماری هایی است که از طریق رابطه دهانی مانند خوردن واژن به طرف مقابل سرایت پیدا می کند.

۶. انتقال ویروس تبخال یا زونا

وجود تبخال و یا زونا در پوست، از بیماری های واگیرداری هستند که به راحتی از طریق خوردن واژن انتقال پیدا می کنند.

۷. بیماری کلامیدیا

بیماری کلامیدیا نیز از جمله بیماری های جنسی است که احتمال انتقال آن از طریق رابطه دهانی وجود دارد و باعث به وجود آمدن عفونت های لگنی و دیگر مشکلات خواهد شد.

۸. عفونت واژن

آب دهان می تواند منبع بسیاری از ویروس ها و باکتری ها مانند ویروس تبخال، عفونت لثه ها و … باشد؛ بنابراین در حین برقراری رابطه دهانی، در صورت ورود آب دهان به واژن ممکن است عفونت واژن به وجود بیاید.

فواید خوردن واژن زن

برای برخی از افراد، رابطه دهانی قبل از برقراری رابطه جنسی عملی خوشایند و موثر است. واژن یکی از حساس ترین نقاط بدن بانوان به شمار می آید؛ بنابراین توجه به رابطه دهانی، در صورت رضایت طرفین، به داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش کمک فراوانی خواهد کرد. خوردن واژن یکی از مواردی است که برای بهبود رابطه زناشویی موثر خواهد بود.

معرفی بهترین روش رابطه دهانی

برای انجام این کار علاوه بر اطمینان از سلامت طرف مقابلتان می بایست موارد بهداشتی نظیر شست و شوی اندام تناسلی و از بین بردن مو های زائد را مد نظر داشته باشید. قبل از انجام این کار باید ابتدا مقدماتی از جمله نوازش و بوسیدن را انجام داده و سپس، ماساژ دادن ناحیه واژن را شروع کنید. انجام این کار ها باعث آماده شدن زن برای ایجاد رابطه دهانی خواهد شد.


نتیجه گیری

اگر چه خوردن واژن و ایجاد رابطه دهانی ممکن است برای اکثر افراد عملی خوشایند و لذت بخش به شمار آید، اما در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی ممکن است عوارض و بیماری هایی را به دنبال داشته باشد. آشنایی با پوزیشن های رابطه دهانی می تواند به شما در این نوع رابطه جنسی کمک شایانی کند. تجربه شما در رابطه دهانی چیست؟ نظر خود را در این رابطه برای ما بفرستید

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی